מה להוריד?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בהריון חודש מתקדם, עליתי 12 קילו עד עכשיו.התחלתי עם משקל 52 ועכשיו אני שוקלת 63. הרופאה אמרה לי להפחית במזון. אז רציתי לדעת מה להפחית בדיוק. אני אוכלת כמעט כל יום אותו תפריט והוא כזה: ארוחת בוקר 2 פרוסות לחם שחור פרוס עם חביתה מביצה אחת, אחר כך עוד פרוסת לחם אחת עם קוטג' 5 אחוז וגם קערית קורנפלקס תירס (בלי חלב) וגם 2 כוסות תה צמחים כפית אחת סוכר ואז בצהריים אני אוכלת 2 צלחות אורז מבושל או פסטה מבושלת עם 2 חתיכות שוקיים או 2 חתיכות שניצל גדולות וגם קערית סלט ירקות, ואחר כך אני אוכלת 2 פירות שזה תפוז ותפוח. ואחרי כמה שעות אני אוכלת חטיף בדרך כלל ביסלי קטן,וגם כמה עוגיות שוקולד או כמה חתיכות קטנות של עוגה ביחד עם כוס תה צמחים כפית אחת סוכר. ואז בערב אני אוכלת 3 פרוסות לחם שחור פרוס עם גבינה צהובה ו3 קציצות תפוחי אדמה וגם קופסת טונה קטנה בשמן וקצת תירס מקופסת שימורים וכמובן קערית סלט ירקות. ואז לפנ השינה אני אוכלת 2 פרוסות עוגה עם כוס נס קפה כפית אחת סוכר וגם קערית קורנפלקס תירס (בלי חלב). מה להוריד מהתפריט???
היי אומנם אני לא דיאטנית אבל נראה לי שאת אוכלת יותר מידי פחמימות למשל קערת קורנפלקס , עדיף לאכול כוס קורנפלקס ( לא כוס מאג הכי גדולה שיש בבית ) ובמקום לאכול 2 צלחות אורז פסטה תאכלי כוס אורז או פסטה אחרי בישול , כוס = 6 כפות , לדעתי תתייעצי עם דיאטנית לגבי התפריט ואיך לפזר את כמות הפחמימות שמתאימה לך על פני היום שיהיה בהצלחה, והמשך הריון קל ונעים
שלום לך התפריט שלך מכיל כמות גדולה של קלוריות וסוכרים. תתחילי בהפחתה משמעותית של כל הממתקים\עוגות\חטיפים\קורנפלקס ותתמקדי בצריכת כמות גדולה של ירקות,דגנים מלאים (קטניות, לחמים מלאים, פחמימות מורכבות כמו אורז מלא\פסטה מחיטה מלאה וכדומה)וחלבונים דלי שומן (גבינות עד 5%, בשרים רזים, דגים). אני גם ממליצה לך גם להתייעץ עם דיאטנית קלינית על התאמה טובה יותר של תפריט אישי עבורך, שיעצור את העלייה המהירה במשקל ויווסת את משקלך להמשך ההיריון. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880