תזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! אני רץ 4 פעמים בשבוע כ-4.5 קילומטר הגובה שלי הוא 1.66 ומשקלי הוא 60 קילו רציתי לדעת אם יש איזה שהוא מתכון שיהיה לי דיאטטי לעזור לי להרזות עוד קצת כי אני גם מתאמן מסת שריר
שלום אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית כדי להרכיב אתה תפריט אישי עבורך שיענה על כל צרכייך התזונתיים, יתחשב בהעדפותייך הקולינריות ויתאים לסדר יומך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880