כמה קלוריות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום כמה קלוריות אני מכניס בארוחת פיירות רבים. וכדי לדייק : פעם בשבוע התפריט היומי כלהלן : מיץ ירקות : מ 3-4 גזרים ,עלי סלרי , חצי סלק , חסה פטרוזיליה שמיר טיפה קולורבי ומלפפון. אח"הצ ערב :2 אנונות בינוניות תפוח עץ , קיווי , 2 אפרסמונים, 2,3 דבלים , רבע -עד חצי מנגו יבש . ושתי כפות גדושות +, של חמאת שומשום מלא . וזה כל האוכל לאותו יום. כמה קלוריות נכנסים לאותו יום ? תודה וחג שהיה שמח
שלום משה התפריט שהצגת בשאלה מונה בערך 1200 קלוריות (תכולת פירות גבוהה שמכילים הרבה סוכר וקלוריות וכן חמאת השומשום המלא מכילה גם לא מעט קלוריות בשל תכולת השומן). בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880