היי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי שאלה.. התחלתי דיאטה (1200 קלוריות ליום) ואני רצה 4 ק"מ בערך כל יום. הבנתי שהירידה המקובלת בשבוע היא חצי ק"ג. האם זה הגיוני שאוריד יותר בשבוע?
שלום טלי הקצב המומלץ לירידה טובה ובריאה במשקל הוא בין קילו לחצי קילו בשבוע. אצל חלק מהאנשים, בתחילת הדיאטה תיתכן ירידה גדולה יותר שכן הגוף מפריש הרבה מנוזלי הגוף שלו וגם המעבר הקיצוני בין צורות האכילה יכולה להוביל לירידה מוגברת במשקל. במשך הזמן הגוף מסתגל לצורת האכילה החדשה ומתייצב על קצב איטי יותר של ירידה. לגבייך, ייתכן ודיאטה של 1200 קלוריות בשילוב עם פעילות גופנית מאומצת מדי יום היא אינה מספקת, לכן אני ממליצה לך להוסיף אנרגיה לתפריט היומי(לפחות 1400 קלוריות ביום). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880