תפריט לאחר לידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני 6 שבועות אחרי לידה, ומעונינית לרדת במשקל, אשמח לקבל תפריט שבועי. בהריון העליתי כ 15 קג, ואני עוד סוחבת בסביבות ה 7 מיותרים מלפני ההריון. תודה רבה!!!!!! [email protected]
שלום דבורה אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית קלינית ולהרכיב ביחד אתה תפריט אישי עבורך, שיתאים לצרכייך התזונתיים ולסדר היום שלך בצורה הטובה ביותר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880