קורנפלקס כנשנוש
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם אני אוכלת טוב, מכל אבות המזון, לא אוכלת שטויות, לא שוקולדים, לא עוגות, רק דברים בריאים, אוכלת תפריט מאוזן ומגוון. הכל תקין. אבל עם זה אני מוסיפה הרבה נשנושים בין הארוחות שזה אך ורק קןרנפלקס תירס (הצהוב הרגיל), זה בלי חומר משמר, בלי צבע מאכל. פשוט קערת קורנפלקס אני מנשנשת אחרי כל ארוחה. האם זה מה שיגרום לי להשמין??? אני אוכלת בין הארוחות במהלך היום לפחות 5 קעריות קורנפלקס, זה הקורנפלקס הכי בריא שקיים היום, לא מצופה שוקולד ולא ממותק מידי, לא מחליפה אותו בשוגי, עוגי, כריות וכו'.. האם אני בסדר?זה יגרום לי להשמנה?
שלום חלי אף על פי שקורנפלקס פשוט (צהוב, ללא תוספות) נחשב בין דגני הבוקר הבריאים והמומלצים ביותר בהשוואה לאחיו עתירי הסוכר והשומן, הוא עדייו מכיל קלוריות וגם לא מעט. לא הגדרת כמה קורנפלקס את מנשנשת בדיוק,שימי לב שהכמות יכולה להשתנות באופן ניכר מקערה לקערה ולכן הערך הקלורי של הנשנוש הזה יכולה להגדיל משמעותית את צריכת הקלוריות היומית שלך ובכך לגרום לעליה במשקל. כוס קורנפלקס יכולה להכיל בין 150-200 קלוריות, ללא חלב. בנוסף, חשוב שתדעי שלמרות שזהו אכן קורנפלקס פשוט, ללא תוספות עתירות קלוריות ,הוא מכיל גם סוכר ולכן הייתי ממליצה להוריד את משמעותית את הכמויות שאת נוהגת לנשנש. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880