מה משמין יותר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת בבקשה מה משמין יותר: 4 פרוסות לחם שחור עם קופסת טונה בשמן, או אפשרות שנייה כוס אורז לבן מבושל עם תפוחי אדמה ועוף מבושלים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כלנית 4 פרוסות לחם עם קופסת טונה קטנה בשמן שווים בערך ל-450 קלוריות (תלוי בסוג הלחם). לא ציינת את הכמות של תפוחי האדמה והעוף ולכן איני יכולה לתת לך תשובה מדויקת לשאלתך אך סביר להניח שעם כמות קטנה מאוד של תפוחי אדמה וחתיכת רגל עוף מבושלת, הערך הקלורי יהיה שווה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880