עזרה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
סליחה, נלחץ לי לפני הזמן... אני זקוקה נואשות לעזרה. אני בת 38 עם עודף משקל של 30 ק"ג מאז הלידה הראשונה לפני 9 שנים. ניסיתי הכל! קבוצות תמיכה, דיאטנים, דיאטת חרמון, ניתוח שרוול (בו לא ירדתי כלל!). אינני מסוגלת לחשוב שמצבי אבוד. האם מישהו יכול עוד להציע משהו?
ואווו ניסית המון דברים זה בטח לא קל, לדעתי זה הכל בראש שלנו ואם המוח יהיה בריא אז גם כל הגוף יפעל כך רשמת שהכדרי SLIM עזרו לך לחודש ימים כמה רזית איתם? ולמה הפסקת? כי מתוך כל הרשימה של מה שניסית הם דווקה כן עזרו לך לא? בכל אופן תחשבי חיובי ותבואי ממקום של "אני מצליחה" ולא ממקום של כישלון ויאוש בהצלחה לכולנו :)
שלום לימור משאלתך, לא הצלחתי להבין את הבעיה שלך: האם את מתקשה לעמוד בדיאטות או שמא גופך מתנגד להם ותקוע על עודף המשקל. אני ממליצה לגשת לייעוץ במרפאת ד"ר לוי בהשמנה, שם אנו מטפלים בהשמנה מהיבטים רבים: גם בהיבט המחשבתי- התנהגותי וגם מהכיוון הביצועי, של התפריט עצמו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880