problem?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2010 | 19:16 | מאת: anat
הי שמי ענת בת 22. כבר שנים שמשקלי מעסיק אותי ולא נותן מנוח.אינני שמנה, אך אני נמצאת ב "תווך ה25" של מסת הגוף ורוצה מאוד לרדת 5 קילוגרם... עשיתי בעבר הרבה דיאטות (באמת מכל סוג) והבנתי שה"כסאח" האלו מזיקות לבריאות ובדיעבד גם משמינות. עם דיאטה מאוזנת וקצת סבלנות אפשר לרדת באופן בריא ולאורך זמן. אני עושה ספורט 4 פעמים בשבוע ואוכלת 1200 קלוריות ביום. להפתעתי, כלום לא משתנה כבר חודשיים. להפך! עליתי 200 גרם. זה ממש מאכזב וגורם לי לשקול מחדש את מסקנותיי.מה לעשות? מה אני עושה לא נכון?
06/12/2010 | 17:37 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ענת דיאטות מאוזנות ופעילות גופנית סדירה הם אכן הדרך הבטוחה והטובה ביותר להרזות. לצערי ,לעתים בשל ריבוי דיאטות עבר, ישנה תקופה בה הגוף נתקע במשקל, למרות המאמצים וההשקעה. בשלב זה אסור בשום אופן להתייאש ויש להמשיך לבצע את הדיאטה והפעילות הגופנית. במקרה שלך אף ייתכן וגופך לא מקבל מספיק קלוריות יומיות,הייתי ממליצה אף להעלות במעט ל-1300-1400 קלוריות יומיות (גם בהתחשב ברמת הפעילות הגופנית שאת עושה). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880