שאלה לגבי תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני רציתי לדעת כאשר על קופסת קורנפלקס רשום קלוריות ל-30 גרם מנה כמה זה בכוס כאשר אני מודדת? תודה
שלום דנה 30 גרם קורנפלקס זה בערך 6 כפות קורנפלקס\כוס חד פעמית קטנה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880