תפריט שבועי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הרכבתי לעצמי תפריט שבועי ורציתי לבדוק עם גורם מוסמך כי אכן התפריט בסדר מבחינת ערכים תזונתיים וקלוריות. איך אני יכולה לצרף את הקובץ למייל?
שלום לך את יכולה לצרף את הקובץ למייל: [email protected] חג שמח רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880