שחיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם שחיה של כ שעה עוזרת בהפחתת משקל או שזה גורם להפך
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני כל פעילות גופנית היא מבורכת וחשובה מאוד לתפקוד היומי ולבריאות הגוף. שחיה, בשל ההימצאות במים וירידת טמפרטורת הגוף,עשויה לעורר תיאבון בסופה .לכן מומלץ להקפיד על צריכת ארוחות מסודרות המכילות את כל אבות המזון, בתום הפעילות הגופנית. אז היא עשויה להשפיע מאוד לטובה על ירידה במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880