בעייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
סוכרלוז יכול להעלות ת'רמת הסוכר בגוף ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך סוכרלוז לא מכיל סוכר כלל (יש בו כמות אפסית של קלוריות) ולכן בתור ממתיק הוא אינו יכול להעלות את הסוכר בגוף. ממתיקים שמשפיעים על רמת הסוכר המכילים סוכר הם ממתיקים אלכוהוליים, כדוגמת מלטיטול, סורביטול, מניטול וקסליטול. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880