האם משקלי נחשב לטוב?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום וברכה. אני שוקלת 57 בעבר שקלתי 48 ומכוון שגבהתי נורא ,עם הזמן המשקל גם עלה. יש לציין שבעבר הייתי עושה ספורט בקביעות מדי יום ביומו הפסקתי גם אם זה. אם כן אני 1.70 שוקלת 57 מה את אומרת על זה?אשמח אם תייעצי לי מה לעשות בנושא. תודה ויום מקסים.
שלום אורית הBMI שלך (מדד מסת הגוף) שלך הוא 19.7,ערך שמעיד על משקל תקין לחלוטין ,אפילו בטווח הנמוך של העקומות. אין לך שום סיבה לרדת במשקל. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880