בהמשך לשאלתך
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בהמשך לשאלתך ממתיחק מלאכותי אספרטיים, שלושה רבעים מים רבע חלב. אני בן 48 1.75 מטר גובה 71 ק"ג.
שלום רון, אם כך, רצוי לאכול משהו קל לפני הריצה. אפשר פרי או חצי כוס מיץ פרי, כרבע שעה לפני הריצה, מעדן או יוגורט עד 1.5% שומן כחצי שעה לפני. חשוב מאוד לאכול ארוחת בוקר אחרי האימון. ארוחה שתכלול גם פחמימות (דגני בוקר, לחם מקמח מלא, פריכיות אורז...) וחלבונים (גבינה, יוגורט, חלב, ביצה, טונה). מעט שומן , למשל שמן זית בסלט. בברכה מוניקה קרן