בתי בת ה-7
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/11/2010 | 20:41 | מאת: mir
שלום, בתי בת ה7 סובלת מעודף משקל. היא אוהבת לאכול בעיקר פחמימות וממתקים ולא אוכלת ירקות. הספורט היחיד שהיא עושה הוא גו'דו. אני מרגישה שהיא עולה כל הזמן במשקל ואני לא יודעת איך לעזור לה . אני מעירה לה מדי פעם ומסבירה לה שחחשוב לשמור על אורח חיים בריא, אך אני פחדת לפתח בה הפרעות אכילה. אודהלכם אם תפנו אותי לגורמים רלוונטים שיכולים לעזור לי. אני תושבת פתח תקווה
לקריאה נוספת והעמקה
21/11/2010 | 18:32 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית קלינית המתמחה בילדים. בפעם ראשונה אפילו לבדך,ולהתייעץ עמה בנוגע לשיפור התזונה של בתך. לא ניתן לבצע דיאטות הרזיה לילדים בגיל של בתך ולכן הטיפול מתמקד בהדרכה לתזונה נכונה ואורח חיים בריא,תוך גיוס כל בני המשפחה לתהליך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880