חלב סויה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2010 | 22:12 | מאת: פבל
שלום אני שומר על תזונה נכונה ומכיוון שאני אלרגי ללקטוז אני צורך הרבה חלב סויה במקום חלב רגיל כגון ארוחת קורנפלקס בבוקר שתיה חמה והכל אם חלב סויה השאלה שלי היא האם חלב סויה מזיק לגוף?. קראתי מאמרים וזה ממש מדאיג או שאין לי מה לדאוג אני צורך כ4 קערות חלב סויה בשבוע לארוחות בוקר ויש תחליפים לחלב רגיל שהם לא חלב סויה ולא טופו או חלב אורז ? שמעתי שחלב עיזים גם טוב אפילו שיש לי אלרגיה זה נכון? אפשר להמליץ לי על תחליפים שלא מזיקים אולי לגוף ?
16/11/2010 | 09:20 | מאת: רקפת מרקוס
שלום פבל לפי המחקרים, חלב סויה לא מזיק לגוף ולכן אתה יכול להמשיך לצרוך את הכמויות שצרכת עד כה. אולם,תזונה בריאה קובעת שיש לצרוך מגוון של מזונות ולא לדבוק במזון אחד ולכן אני הייתי ממליצה לך לנסות ולהוסיף מוצרים נוספים לתפריט כמו חלב אורז וחלב שקדים שאולי יתאימו לך ומעט להפחית את השימוש בחלב סויה. חלב עיזים מכיל גם הוא לקטוז ולכן הוא לא מהווה פתרון עבורך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880