המשך לשאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2010 | 09:03 | מאת: אוריה
המשך לשאלתי איזה מצורי חלב אני צריכה לאכול לא משמינים ובאיזה כמויות? אני בבקר אוכלת פרוסט לחם מקמח מלא +ירקות+גבינה+נס קפה. ב 11 אני אוכלת פרי בצהרים מנת בשר +5 כפות אורז מלא או בורגל +סלט ירקות אחר הצהרים בארבע אני אןכלת פרוסט לחם עם ריבה וכןס קפה שחןר ובערך בשעה שש פרי ובערב סלט ירקות +גבינה +ביצה או טונה בלי לחם השאלה אם אני צריכה לאוסף פרוסת לחם מקמח מלא השאלה כמה פרוסת לחם אני צריכה לאכול ביום כי פרוסת לחם אחת שווה לשתי פרוסות לחם קל ומה אני יכולה לאוסוף לתפריט של השעה שש וחצי מלבד הפרי שאני ירגיש יותר שבעה
16/11/2010 | 08:16 | מאת: רקפת מרקוס
שלום שוב אוריה את יכולה לצרוך מוצרי חלב עד 3% שומן: למשל קוטג' או גבינה לבנה, יוגורטים ומעדנים עד 1.5% או 0% שומן (אם ברצונך לאכול כמויות גדולות יותר מן המוצרים הללו אז כדאי להעדיף את ה-0% אחוזי שומן). בנוסף ניתן לשלב בתפריט במתינות גבינה צהובה 9%-5% שומן. התפריט שהצגת בפני הוא תפריט מצוין אך כדאי שתשימי לב לתחושות הרעב והשובע שלך וכן תוסיפי לתפריט פרוסת לחם מלא (או 2 פרוסות לחם קל) בשעות הערב. אני ממליצה גם לשלב את מוצרי החלב שציינתי לעיל שמספקים תחושת שובע ועשויים אף לעזור בתהליך ההרזיה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880