דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/11/2010 | 07:46 | מאת: אוריה
שלום, אני נימצאת בתהליך שך דיאטה +הליכות של 4 פעמים בשבוע 7 ק"מ יש לי שתי שאלות 1 איזה כמויות של סידן אני צריכה לאכול במלך היום? בתפריט שלי בשעה ארבע אני אוכלת פרוסת לחם שיפון מלא +ריבה +כוס קפה שחור בערך בשעה 6.30 שבע אני מתחילה להיות רעבה .נ.ב. בשעה שש אני אוכלת פרי וזה לא בדיוק משבעה אותי השאלה מה אני צריכה לאוסף על מנת שאני לא יהיה רעבה?
14/11/2010 | 07:01 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אוריה את צריכה לצרוך ביום כמות של 1200 מ"ג סידן. בעזרת אכילת 4-5 מוצרי חלב ביום, תצליחי להגיע לכמות שכזו. לגבי החלק השני של שאלתך, כל אדם הוא ייחודי מבחינת רמות התיאבון והשובע שלו. לא ציינת את תפריטך טרם הארוחות הללו, אבל מבחינה אידאלית, את צריכה לצרוך 6 ארוחות במשך היום, רווח של 3-4 שעות בין ארוחה לארוחה. במידה ואת חשה רעב, נסי להגדיל את הארוחה בעזרת הוספת פרוסת לחם נוספת, מעדן דל קלוריות או מגוון של ירקות. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880