תזונה יומית לבן שנתיים וחצי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2010 | 07:48 | מאת: רינה
יש לי בעיה: בני בן שנתיים וחצי מבחינת משקל ומראה הכל תקין אך אני לא ממש שקטה. הוא רוב היום בגן, הגננות אומרות שאוכל טוב אך כשמגיע הביתה ברוב הפעמים אינו רעב ורק בערב רוצה משהו קטן כמו חביתה או אבוקדו או מהסיר בישול של אותו יום. איך אני יודעת שהוא מקבל את כל מה שהוא אמור לקבל ביום מבחינת ערכים תזונתיים ומה עליי לתת לו בשעות אחר הצהריים כדי שאדע שהוא אוכל בריא?
11/11/2010 | 16:44 | מאת: רקפת מרקוס
שלום רינה אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית שמתמחה בילדים כדי לבדוק את התזונה היומית של בנך. מעבר לכך, כדאי לשאול את הגננת על הרגלי האכילה שלו וצריכה יומית בגן. בבית, רצוי להמשיך בארוחות מסודרות עם שאר בני המשפחה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880