סוכרת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בעלת משקל עודף, כתוצאה מכך יש לי סכרת מבוגרים כבר מספר שנים, בשנה האחרונה התחלתי לאכול נכון יותר ועברתי לאינסולין בזאלי לנטוס שאני מזריקה פעם ביום ללא קשר לארוחות. אני הפסקתי לאכול מטוגן אבל כמה פעמים בחודש מתחשק לי נורא צ'יפס או שניצל מטוגן כי הטעם הוא בכל זאת שונה מה אפשר לעשות
שלום תמר אם הנך מרגישה שאינך יכולה להסתדר ללא שניצל או צ'יפס בחייך, את יכולה לחטוא באכילתם מדי פעם, אך את צריכה לדאוג שאכילתם תהיה מבוקרת, כמויות קטנות ותוך התחשבות בשאר התפריט היומי וכמות הפחמימות בארוחה( שניצל מוסיף עוד מנת פחמימה לארוחה ואז בהתאם יש להקטין את כמות הפחמימות הנוספות). בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880