שאלה בנוגע לתזונה נכונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/11/2010 | 13:14 | מאת: אלינור
שלום רב, אז ככה אני בחורה מלאה מאוד(לפחות לפי דעתי ודעת המשקל) אני שוקלת 83 ואני מאוד רוצה להרזות אבל בצורה נכונה ויעילה . לכן אני רוצה לדעת האם אני יכולה לקבל ממכם תפריט מסודר לפי צרכיי כמובן . אם כן אני אשמח לצרף פירוט על מצבי הבריאותי(יש לציין שחסר לי בי12 וברזל) . אני בחיים לא ניסיתי שום דיאטה וגם לא פעילות גופנית . נ.ב אני בת 19. אשמח לעזרה/תשובה . תודה מראש,
11/11/2010 | 00:24 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אלינור פורום זה הוא אינו הבמה להרכבת תפריטים אישיים וטיפול פרטני לירידה במשקל. אני ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית (גם בקופת חולים זה אפשרי)כדי להכין אתה תפריט אישי שיתאים לצרכייך הפיזיים והנפשיים. את כמובן גם מוזמנת להגיע לטיפול במרפאת ד"ר לוי להרזיה, שם אנו מטפלים בהשמנה דרך מספר היבטים, בשילוב עם תפריט מאוזן ומבוקר. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880