שאלה בנוגע לטיפול פנים אחרי דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
השלתי ממשקלי לאחרונה 10 ק"ג, יחסית די מהר ואני רוצה להסיר עוד 20. מעולם לא טיפחתי את עור הפנים. האם כדאי עכשיו להתחיל להשתמש בקרם פנים טוב כדי שלא יתקמטו לי הפנים אחרי הרזיה ואם כן יש משהו מיוחד שכדאי?
שלום מאיה שאלות בנוגע לטיפוח וקוסמטיקה יש להפנות לפורומים אחרים. אנו מתייחסים לשאלות הנוגעות לענייני בריאות ותזונה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
גם אני השלתי ממשקלי 40 ק"ג במהלך של 9 חודשים. במקרה כזה נשאר הרבה עור עודף בכל הגוף אבל גם משהו בפנים צונח וכדאי לפני שזה קורה לטפל בזה במהלך ההרזיה, הנה המלצה על קרם לחות לפנים מעולה, לכי כל פייסאיט, הוא מצויין ותשלבי את זה עם עיסוי לפנים פעמיים ביום לפני השינה. כמה שיותר להגמיש את העור. ותרזי לאט, אל תמהרי, כך הנזקים לפנים יקטנו.