שלום !!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/11/2010 | 18:29 | מאת: ~ אנומימי
שלום אני ילדה בת 11 ואני ממש אבל ממש רוצה לדעת כמה לשקול הגובה שלי בערך בין 149-153 ס"מ ואני רוצה לדעת עים הגובה תקין ובנוסף כמה אני צריכה לשקול . בתודה ניקול ( אני השמח מאוד עים תענו לאמייל )
11/11/2010 | 00:06 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ניקול טווח המשקל לגבהים שאת מתארת הוא די רחב. המשקל האידיאלי עבורך תלוי מאוד במבנה גופך וגם בהיסטוריית המשקלים שלך. ניתן להיעזר בעקומות גדילה באתר משרד הבריאות שבהם יכולה למקם את משקלך ולדעת האם הוא תקין לגובה שלך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880