דייטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לצוות אני בן 49 שוקל 85 קילו וגןבה 180 הרבה זמן מנשה לעשות דייטה בכל מיני שיטות ולא מצליח יש איזה במשך היוםאני אוכל הרבה ירקות ובערב ארוחה קלה מאוד זה בשעה 5 ולא יורד מה הסיבה
שלום אורי איני מכירה אותך באופן אישי ולכן איני יכולה להסיק מסקנות בנוגע למשקלך. אני ממליצה לך לגשת לדיאטנית קלינית ולהתייעץ עמה בנוגע לתפריט והסיבה לחוסר ההצלחה שלך בדיאטה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880