כמה אני צריך לשקול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/11/2010 | 19:18 | מאת: איתי
אני בן 17 וחצי , גובהי 176 סנטימטרים קראי שהטווח הוא בין 57.3 - 77.1 אז חישבתי את ההפרש בין 2 מקלים אלו חילקי בשניים והוספתי את מה שיצא חמשקל המינימלי ויצא לי 67.2 קראתי ביומן הנוער שהמשקל הרצוי למבנה צר (אני מבנה צר אני מאמין) הוא 64.3 - או 62.4 נראה לי , אני זוכר במעורפל - ואיני יודע היכן היומן אני שוקל 69 , אשמח אם תחוו את דעתם בנושא אהיה מאושר עוד יותר אם תאמרו לי מהו משקלי הרצוי, והאם יש שגיעאה כלשהי במידע שננתי לכם מבקש את סליחתכם אם הטרדתי את מנוחתכם , תודה על הכול תודה על היחס שלכם החם , ואני מודה לכם , אתם ממש אנשים נפלאים 3> ;)
07/11/2010 | 22:23 | מאת: רקפת מרקוס
שלום איתי הBMI שלך (היחס בין המשקל לגובה, מדד מסת הגוף) הוא 22.3, ערך שמציב אותך באמצע הטווח הבריא. לפי מדד זה אתה במשקל תקין לחלוטין, אז אין לך מה לדאוג. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880