בגמילה מגלוטן וסוכרים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם מרכיב של גלוקוז במוצרים שווה וזהה למרכיז הגלוקוז ?
שלום ורד איני מבינה את שאלתך. גלוקוז הוא חד סוכר חיוני לגוף ויחידותיו מרכיבות סוגים שונים של פחמימות. הפחמימות נבדלות זו מזו בסוג העמילן שמצוי בהן והקשרים הכימיים השונים במולקולה. אשמח אם תפרטי לי את שאלתך כדי שאוכל לענות לך בצורה הטובה ביותר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
רציתי לשאול האם המרכיב גלוקוז במוצרים זהה ושווה למרכיב הסוכר ואני אסביר: שאני מסתכלת על מוצר מה הוא מכיל לפעמים ברכיבים כתוב סוכר ובמוצר כגון רסק עגבניות כתוב מכיל גלוקוז האם בגמילה מסוכרים צריך לבדוק שגם אין גלוקוז במוצר ? תודה מראש ורד