בעיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 וחצי ואני שוקלת 80 קילו גובה 1.72 ואני מנסה לרזות ולא מצליחה אני יודעת שזה לא תירוצים אבל אני גרה עם משפחה של 3 ילדים קטנים שהאמא תמיד קונה אוכל כמו גאנק פוד וחטיפים ושוקולדים וקשה לעמוד בפיתוי
אם תוכלו להמליץ או לעזור ממש תודה:)
שלום רוני אני מבינה את הקשיים שלך בביצוע דיאטות הרזיה ,אך את ודאי מבינה שאין תרופות קסם בתחום הזה. אם ברצונך לרדת במשקל עלייך להתייעץ עם דיאטנית קלינית (למשל בקופ"ח)כדי להתאים לך תפריט שיענה על כל צרכיך התזונתיים וגם יהיה נוח לביצוע עבורך לטווח הארוך.תוך כדי התהליך תוכלי להתייעץ קשיים שאת נתקלת בהן בזמן אמת ,ובשאיפה שהיא תוכל לסייע לך להתמודד איתם ולהתמיד היטב בתפריט. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880