התרופה קסניקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי יוני אני בן 29 שוקל 122 קילו והגובה שלי 1.77 האם התרופה קסניקל יכולה לעזור לי בהרזייה ? עד כמה התרופה קסניקל הינה בטוחה ? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוני התרופה קסניקל הנה תרופה בטוחה לשימוש ואפשר להיעזר בה על מנת לרדת במשקל. אני ממליצה לך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך כדי לקבל פרטים נוספים על מנגנון התרופה והאם היא תוכל להתאים לך בתהליך הדיאטה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880