בת-אל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת27 ושקלתי 96 גובה 1.74 ירדתי ל81 בהריון ה3 עליתי 5 קילו אחרי לידה ירדתי ל79 עכשיו עליתי ל83 ואני מניקה ולא יודעת מה לעשות אני רעבה אחרי הנקה ואני התחלתי כל יום הליכה לשעה אפשר לקבל יעוץ מה לעשות תודה
שלום בת אל אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית להתאמת תפריט אישי עבורך, שיסייע לך להתמודד עם הרעב שאת מתארת ,ובו בעת,יאפשר ירידה הדרגתית במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880