שאלה לי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/08/2007 | 13:43 | מאת: אביבית
האם שימוש בממתיקים מלאכותיים תורם לדיאטה? שמעתי שלחלקם השפעות מזיקות לבריאות...
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2007 | 19:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום אביבית, היתרון בממתיקים המלאכותיים הוא בתרומת טעם מתוק למזון (מעדנים, שתייה קלה או חמה, גלידות וכד') ללא תוספת קלורית. כך את חוסכת את הקלוריות שנמצאות בסוכר. בד"כ מדובר בחומרים כימיים, שבכמויות לא מוגזמות אינן גורמות לנזקים לאנשים בריאים. בברכה מוניקה קרן