משקל בריא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/10/2010 | 19:32 | מאת: מורן
שלום, רציתי לשאול.. אני בת 12 והגובה שלי:1.43 ואני שוקלת 59.5 האם אני יכולה להוריד את השומן ביריכיים ע"י: * פעילות גופנית * אוכל בריא * פחות משקאות מתוקים וממתקים מה שמפריע לי הוא היריכיים הן עבות ואני לא אוהבת את צורתן .. האם שלושת הדברים שהזכרתי מקודם יכולים לעזור לי להוריד את השומן ביריכיים? תודה.
26/10/2010 | 22:48 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מורן שלושת הדברים שציינת בהחלט יכולים לעזור בעיצוב הגוף ובהורדה במשקל ,מעבר לכך שהם מומלצים וחיוניים לכל אדם כדי לשמור על בריאות תקינה. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880