אלטרוקסין ומשקל יתר.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/10/2010 | 16:25 | מאת: ק.ק
במהלך שניםאני לוקחת אלטרוקסין,כי סובלת מתת פעילות בלוטת התריס עם כל התופעות לכך.אם ישנה אפשרות,שלי אישית יותר נוח עם tsh נמוך מהנורמהמקובלת? אם קיים תחליף לאלטרוקסין יותר איכותי ויקר,שיעזור גם להוריד במשקל? אם לקיחת תוסף מזון דורשת הפחתה באלטרוקסין? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
26/10/2010 | 23:42 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: השאלה לא ברורה,על כל פנים לא קיים תחליף לאלטרוקסין. לגבי תוספי מזון,אין צורך בשינוי מינון האלטרוקסין עם רוב תוספי המזון, אם את מתעניינת בתוסף ספציפי את יכולה להפנות את השאלה לרופא המשפחה שלך או לפורום פרמקולוגיה או תוספי מזון. בברכה ד"ר מצקין