ילדי בן 11
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/10/2010 | 08:10 | מאת: טלי.מ
היי בני בן 11 ושוקל 57.7 גובה 1.45 רציתי לדעת כמה הוא צריך לשקול בכדי להגיע למשקל תקין ? והאם יש לכם נוסחה שבה אוכל להשתמש בעתיד פשוט אני מתחילה לו תזונה נכונה אשמח לתשובתכם המהירה יום נפלא :-)
25/10/2010 | 21:54 | מאת: רקפת מרקוס
שלום טלי לילדים יש טווחי משקלים תקינים שונים בהשוואה למבוגרים. משקל תקין עבור ילד תלוי גם בהיסטוריית המשקלים שלו ובמיקומו באחוזוני הגדילה. אני מציעה לא להתמקד במשקל עצמו, אלא באמת בחינוכו לתזונה נכונה, ביצוע פעילות גופנית באופן קבוע והפחתת צריכת המזונות המזיקים, עתירי השומנים והסוכר. עם שינוי ההרגלים הללו והמשך תהליך גדילתו של בנך, משקלו ישתנה ויתייצב לנורמה שלו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
26/10/2010 | 04:08 | מאת: טלי.מ
היי רקפת קודם כל תודה שענית לי אך בכל זאת לפי גיל ומשקל וגובהה כמה הוא צריך לשקול סתם בשביל לדעת הרי ברור לפי מה שאני רואה אותו ולפי מה שהוא גם מרגיש יש צורך בהורדה ולגבי כושר גופני הוא פעיל מעל הממוצע משחק כדורגל וכדורסל ילד שאינו מתעייף מלבצע פעילות גופנית למרות משקלו והרגשתו וזה המזל אחרת הוא היה יותר ברור גם שאני אומרת לו שתזונה נכונה כל אדם צריך ללא קשר למשקל ואוכל לא בריא מזיק לכולם ולא רק לו אך הכל אני יודעת ומסבירה לו אך אשמח לדעת בשבילי כמה הוא צריך לשקול לפי גובה ומשקל אשמח אם תתמקדי בשאלתי זו תודה ויום נפלא
27/10/2010 | 15:23 | מאת: רקפת מרקוס
שלום טלי לפי עקומות הגדילה, כדי להיות באחוזון 50-75 מבחינת בני גילו, הוא צריך לשקול 36 ק"ג-40 ק"ג. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880