שאלה לגבי לחם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
:30 מנדל סיסי שאלה לגבי לחם אני עושה את הדיאטה של אולגה רז ואני בשבוע ראשון, אני אוכלת לחם שהוא נקרא סקנדינבי לחם שיפון טבעי מורכב על בסיס מחמצת שיפון טבעי 90% קמח שיפון ,ללא סוכר .השאלה שלי כמה פרוסות אני יכולה לאכול ממנו יחסית ללחם קל שניתן לאכול עד 12 פרוסות אני חייבת לציין שהוא טעים לי הרבה יותר מהלחם קל אשמח אם תענו לי תודה
שלום סיסי איני בקיאה בכל פרטי דיאטת הלחם ולכן איני יכולה לתת לך תשובה לשאלתך. אני מציעה לפנות לאולגה רז או לאחת מהנציגות שלה לתשובה המדויקת ביותר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
את יכולה בבקשה לכתוב לי במדויק את הכללים של הדיאטה הזאת?כי אני מאוד שמעתי עליו ואין באפשרותי לשלם .בתודה מראש
ספר יחסית קטן ונעים לקריא אושתחפשי באינטרנט אולגה רז יעלו לך מלא קישורים לגבי השיטה שלה בהצלחה