האם קפה שחור פוגם בספיגת אומגה 3 ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2010 | 18:21 | מאת: אלי
האם קפה שחור פוגם בספיגת אומגה 3 ?
24/10/2010 | 22:00 | מאת: רקפת מרקוס
שלום אלי למיטב ידיעתי אינני חושבת ששתיית קפה שחור פוגעת בספיגה של אומגה 3 ,אך אני מציעה לך לפנות לפורום רוקחות לתשובה מהימנה ומדויקת יותר. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880