הבדל בלחמניה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, רציתי לשאול מה ההבדל בין לחמניה גדולה ללחמניה קטנה .. ראיתי הרבה מחשבונים שעשו הפרדה זו ולא הבנתי איך זה קשור אחד לשני .. תודה לעונים.
מישהו פה ??
שלום שון אכן יש הבדל בכמות הקלוריות בין לחמניה גדולה לקטנה. ההבדל לעיתים יכול להיות הבדל משמעותי ביותר ,אפילו של כמה מאות קלוריות. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880