נמאס לי כבר ...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי , אני בת 18 ואני מרגישה דיי מלאה לגיל שלי, למרות שאנשים אומרים לי שיש לי גוף נורמלי והוא מוצק וזה יפה . אני מרגישה שמנה וגדולה לעומת כל החברות שלי ואני ממש מוטרדת מי זה . אני כמעט ולא אוכלת ... ועם אני אוכלת אני אוכלת דברים משמינים .. הייתי רוצה שתעזרו לי שאני ירגיש אחרת ..
שלום אני ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית קלינית בנוגע להרכב התפריט שלך. ייתכן ואם תבצעי בו שינויים ותצרכי פריטים בריאים יותר וגם דלי קלוריות תוכלי להרגיש טוב יותר עם עצמך וגופך. כמו כן כדאי לבצע פעילות גופנית באופן סדיר שגם מאוד מסייעת בעיצוב הגוף ונותנת גם תחושות טובות למתאמן. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880