מרכיבים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/10/2010 | 18:33 | מאת: מיטל
ברצוני לדעת מה המרכיבים של התרופה ? ויש לי חוסר בG6PD ו- ITP שזה טרמבוציטים נמוכים בדם. האם אני יכולה להשתמש בכדורים האילו או שלא????
לקריאה נוספת והעמקה
18/10/2010 | 08:26 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מיטל זהו פורום של דיאטה תזונה נכונה ואורח חיים. איננו משווקים שום תרופה. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880