דיאטה בהריון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני ממש בתחילת הריון ואני רוצה לשמור על תזונה נכונה ולא לעלות יותר מידי בהריון האם יש איזה תפריט שיעזור לי לשמור על כך
שלום רינת אם התחלת את ההריון ב-BMI תקין את צריכה לעלות בתקופת ההריון בין 11.5-16 ק"ג במשקלך, כאשר העלייה צריכה להתחיל משבוע 14 לערך. כדי לשמור על בריאותך ובריאות התינוק שלך, מומלץ להוסיף 200-350 קלוריות, משבוע 14 לצריכת הקלוריות היומית שלך. כך תוכלי לשמור על עליה מתונה ובטוחה במשקל,ובו בעת לספק ליילוד את כל צרכיו. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880