שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16, שוקלת 52, וגובהי הוא 1.59 אני מעוניינת להוריד במשקל מעט. רציתי לדעת כמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום כדי לרדת במשקל? תודה
שלום לפי נתוני הגובה והנשל שלך את בBMI תקין לחלוטין (20.8) ולכן מבחינה בריאותית אינך צריכה לרדת במשקל. מכיוון שאיני מכירה את הרגלי חייך ואת מידת הפעילות שאת מבצעת ביומיום, איני יכולה לתת לך תשובה מדויקת בנוגע לכמות קלוריות מומלצת. אני מציעה לך לקבוע פגישה עם דיאטנית קלינית ולכתוב אתה תפריט אישי שיספק את כל צרכיך ותוכלי לעצב עמיו את גופך. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880