מתקשה מאוד לרזות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב! אני בת 25 בריאה . יש לי עודף משקל של 5 ק'ג. אני מאוד מנסה לרזות. ניסיתי לבד ולא הלך. נרשמתי לדיאטה בכללית ולא הלך. נרשמתי לדיאטה בסטודיו C גם לא הלך וכעת אני בשומרי משקל כבר חודשיים מאוד שומרת וזה לא זז. שאלתי היא האם יתכן שיש איזה גורם שמפריע לי לרזות ? משהו שכדאי לבדוק? בבדיקות דם למשל, כמו ויטמינים או תפקודי בלוטות? בתודה מראש על תשובתכם
שלום מלי כדאי לבצע בדיקות דם מקיפות, כולל תפקודי בלוטת התריס ,שיכולה להשפיע רבות על נושא משקל הגוף וחילוף החומרים. אולם, יש שלבים בדיאטה שהגוף מגיע למצב של פלאטו, אי ירידה במשקל למרות כל המאמצים. זו דרכו של הגוף לבחון מחדש את חילוף החומרים ודווקא בשלב קשה שכזה ,צריכים לשמר את כל מאמצינו, מבלי לאבד מוטיבציה מפני שלא רואים ירידה במשקל . בשלב מסוים הגוף יחדש את הירידה במשקל כל עוד ממשיכים בתהליך (כולל ביצוע פעילות גופנית סדירה). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880