לאור
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ראית בפורום ,מה שאנשים כתבו על הכדורים ,שלא הרגישו טוב,התעלפו וכו ,מוכר לך ? מכירה עוד אנשים שלקחו ?
שלום נופר איני יודעת על אילו כדורים את מדברת ואשמח אם תשתפי אותנו. רקפת מרקוס דיאטנית קלינית
בטח את מתכוונת לבולזאיי 7. לא מתעלפים טולי - אבל בטח לא מרזים!