כמה שאלות : ]
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי , רציתי לשאול כמה שוקל שניצל בינוני ביתי ? וכמה קלוריות יש בו בערך כשהוא מטוגן בפירורי לחם ? וכמה קלוריות יש בו על האש לא מטוגן ?
שלום שון שניצל במשקל 150 גרם (בינוני-קטן) מכיל 300 קלוריות. חזה עוף בגריל באותו משקל , ללא הציפוי , מטוגן במעט שמן זית, מכיל 150-170 קלוריות. בברכה בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880