לא שומרת על המשקל שעולה לאט אבל בטוח למרות ש..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 63.8 לוקחת טומוקסיפן כבר שנתיים. גבהי 1.62 ומשקלי 82. (דובה אמיתית) מבשלת מאד בריא, לא מטוגן, ירקות מאודים בשר עוף ללא עור, מתמידה בהליכות של שעה עד שעתיים בקצב לא מהיר במיוחד אבל גומעת מרחקים. ובכל זאת לר יורדת גרם אלא עולה לאט ובטוח. מה עושים???????? דיאטנית מהכללית לא עזרה במיוחד עם תפריט של 1200 קלוריות.
שלום לילי המצב שאת מתארת הוא בהחלט מצב מתסכל ולא קל. אין לנו תמיד את הסיבות למה למרות המאמצים העילאיים לרדת במשקל, הגוף נתקע במשקלו ולעיתים אף מגיב בעלייה. לתרופת הטמוקסיפן שאת נוטלת, אין קשר מוכח להשמנה ולכן איני בטוחה שהיא הגורם לחוסר ההצלחה שלך. במצב שכזה, אסור לאבד את המוטיבציה לתהליך וצריכים פשוט להמשיך להקפיד על התפריט וגם לבצע את הפעילות הגופנית. בסופו של דבר אני מאמינה שתהיה תגובה מצד הגוף לכך. דבר אחד שאת יכולה לנסות לשפר כדי לעורר שוב את הירידה זוהי עצימות הפעילות שאת מבצעת. ייתכן וכדאי לשנות את סוג הפעילות או להגביר את הקצב (בהדרגה). בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880