האם זה כדאי לעשות דיאטת סודה?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי איתן בן 16 (בקרוב) ואני לא יכול כבר עם ההשמנה שלי אני שוקל 92 קילו בגובה של 1.74 מרגיש שכולי שמן וגדול. שמעתי מאחד חבריי שאמרו שתנסה דיאטת סודה הם אמרו שזה מרזה מהר ושזה טוב כי זה גם משאיר לך תחושת שובע לזמן מה. בעצם לשתות רק סודה במשך שלוש שבועות וכבר יש תוצאות אשמח לתגובה פשוט רוצה כבר להיות רזה גם מבחינת לחץ חברתי וגם מבחינה אישית. בתודה,איתן
שלום איתן דיאטת הסודה שאתה מתאר בשאלתך מסוכנת ביותר לבריאות. דיאטה שבמשך 3 שבועות כוללת רק נוזל ללא קלוריות (כמו מים בעצם, רק עם גזים) יכולה לסכן את מצבך הגופני ולגרום למחסורים תזונתיים קשים. יתרה מכך שהיא ממש בלתי אפשרית לביצוע אפילו למשך יום אחד, אז שלושה שבועות זה זמן מופרך למדי. אם ברצונך לרדת במשקל, עלייך להתייעץ עם דיאטנית קלינית ולתכנן אתה צורת אכילה בריאה שתתאים לך ולצרכים הפיזיים שלך , הכוללת גם פעילות גופנית באופן סדיר. אך תשכח, כי גם בגיל 16, גופך עדיין לא סיים את תהליך הגדילה שלו וניתן להשפיע עליו רבות בעזרת אכילה נכונה ופעילות גופנית. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880