עמילן תירס לחולי סכרת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/10/2010 | 13:46 | מאת: ענת
האם עמילן תירס מזיק או מועיל בתזונת סכרתיים?
03/10/2010 | 21:39 | מאת: רקפת מרקוס
שלום ענת עמילן תירס הוא פחמימה לכל דבר ולכן חולי סכרת,גם אם משתמשים בו לבישול או צורכים אותו בדרך אחרת, חייבים להתייחס אליו כאל מזון שיש לצרוך במתינות. כיום מספר מחקרים שהציעו את האפשרות שעמילן תירס מסייע באיזון רמות הסוכר ("עמילן עמיד") אך הנושא עדיין בחיתוליו ואין מסקנות חותכות בנוגע לזה. בברכה בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880