אחרי הלידה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בהריון ועוד שבועיים אני אמורה ללדת. עליתי בהריון 21, וכבר לקראת סוף ההריון אני חושבת איך אני אוריד מה שהוספתי. תחילת ההריון הייתי במשקל 60 עכשיו אני במשקל 81 וגובה 167. אני יודעת שאחרי הלידה אני ארד 8 קילו או 10 כך אומרים...אבל איךל אני אוריד את השאר?? בחיים לא עשיתי דיאטה...וחושבת שיהיה לי קשה... מה את ממליצה תודה רבה על העזרה
שלום קודם כל מזל טוב לרגל הלידה המתקרבת. בהריון שמתחיל במשקל תקין מומלץ להעלות בין 11.5-18.5 ק"ג במשקל. אחרי שתלדי ותסיימי גם עם תקופת ההנקה, אם ברצונך להמשיך ולרדת במשקל מומלץ להתייעץ עם דיאטנית קלינית שתרכיב עבורך תפריט מאוזן ונוח לירידה הדרגתית במשקל. כדאי גם לבצע פעילות גופנית באופן סדיר לעזור לתהליך הירידה במשקל. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880