שאלה חשובה =]
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/09/2010 | 23:21 | מאת: מורן
אני בת 12 ואני שוקלת 60 הגובה שלי הוא 143 ורציתי לשאול,האם אפשר להוריד שומן מהירכיים.. ואם כן,איך אתה ממליץ לי לעשות את זה ? תודה.
27/09/2010 | 19:44 | מאת: רקפת מרקוס
שלום מורן את בגיל שגופך עדיין גדל ומתפתח מדי יום ולילה. הצטברות שומן באזור הירכיים יכולה בהרבה מקרים לנבוע מגורמים גנטיים ואת יכולה לבצע פעילות גופנית, שממוקדת לאזור זה, כדי לחטב אותו. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880אותו.