רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2010 | 00:24 | מאת: נטלי
שלום, לקחתי רדוקטיל 15 מג במשך כשלוש שנים, שזה שנה וחצי מעל המותר, שאלתי היא האם ייתכן שגרמתי לנזק לגופי? משום מכל פעם שאני לוקחת את הכדור כואב לי ממש בבטן העליונה בצד, מתחת לחזה. גם עכשיו שאני לוקחת אותו רק שבועיים אחרי תקופה שלא לקחתי חזרו לי הכאבים בדיוק באותו מקום, עוד אציין שברגע שאני מפסיקה לקחת אחרי כמה זמן עוברים לי הכאבים, האם זה עדיין מעיד על בעיה שקיימת? תודה
31/08/2010 | 08:11 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: את אכן חורגת במשך הטיפול, ההמלצה בארץ היא טיפול רצוף במשך שנה אחת, ואני ממליצה לך להפסיק את הטיפול מה גם שיש לך תופעות לואי עם קשר נסיבתי ברור. באופן כללי על מנת למנוע את התופעות שאת מתארת מומלץ לקחת את הרדוקטיל עם ארוחה ולא על בטן ריקה. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי